Måndag 29December

Hallååå! Vaknade upp idag av ett trevligt samtal från min älskade cowie, längesen vi snackade så vi hade lite catching up to do! Sen har jag städat och lagat mat här hemma, som en riktig hemma fru :) Ska försöka få lite plugg gjort nu, vill egentligen ut på en prommis för det är så himla fint väder och solen skiner men slog i foten så jag orkar inte nu hahah.. Senare ikväll ska jag färga håret, jag vill att det ska bli ljusare, så har köpt en riktig ljus färg, men mitt hår är så mörkt så vi får se hur stor skillnad det blir, det brukar inte bli någon alls, så håll tummarna people! Nee nu måste jag iväg, hörs sen :)

                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0