Tisdag

Heej bloggis!

Sitter här och försöker komma igång med plugget, det går ju sisådär just nu men det kommer. Förhoppningsvis. Har haft ett par otroligt lugna veckor, har för det mesta bara varit hemma med familjen, förutom i helgen när jag åkte iväg och hälsade på mina fina syster. Vi bakade mandarin cheesecake (Gordon Ramsey recept!) som blev så himla god, kollade på filmer och spelade spel. Har inga bilder tyvärr, får se om jag får tag på dem som syrran tog. Annars har jag bara slappat, har inte riktigt haft orken till att göra något. Förlåt för ett deppigt inlägg men det är så känner att jag mår just nu, men jag hoppas på bättre tider! Puss

                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0