Hej igen!

Hej bloggen! Long time no see, ligger hemma och tittar på tv. Ikväll har jag laddat med brownies från seveneleven (DOM GODASTE BROWNIESARNA EVER TASTED) och några avsnitt från min nya favoritserie GIRLS! Den är lite udda, men jag gillar den verkligen. Har haft semester i två veckor nu och dagarna har bara försvunnit, börjar jobba på fredag igen. Det känns otrooooligt bra med betald semester I got to say! Under semestern har jag bara tagit det lugnt med mina fina vänner och faktiskt hunnit med en resa till underbara Barcelona precis som kosan. Nu sista dagarna ska jag boka in fish-spa med mammsen och ladda inför jobb.

random bild från barcelona, fler bilder finns på www.samirassnapshots.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0