Kvällsbloggning

Hej bloggis! Nu har det gått 3 veckor sen jag bloggade sist, men det har varit så mycket att att göra att jag knappt hade tid. Jag har bland annat hunnit med en liten weekend till Bárcelona. Jag och fia hade inte tänkt åka någonstans men i sista minuten så bestämde vi oss så vi bokade en 4 dagars resa till Spanien. Det var helt underbart, vi solade, badade, festa och så hann vi med lite shopping, hade mer än gärna stannat kvar ett par dagar till. Men men man får väl ta det man får, fick ju inte mer semester :( 

Har vart lite små deppig sen jag kom tillbaka, har bara jobbat och så har det varit skitväder hela tiden, känns så tråååkigt!!!! Vill bara åka iväg igen och aldrig mer komma tillbaka blääääääääää.. Aja der ser ut som att det håller på att bli lite böttre så vi håller tummarna gått folk! Nu är det läggdags för min del, annars är det zombie som gäller imon. Puss!

                              
                                  Bild från Barcelona, här i barceloneta (stranden) där alla klubbarna låg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0