It's party night

Heej bloggis! Jaa vad ska man säga, det är den 2 juni och vädret är skit! Det regnar som att det var världens undergång och det är kallt som fan, 6 grader!! FYFAAAAAN säger jag bara, känns som oktober helt plötsligt. Men men det hindrar inte mig från att ha kul hahah. Sitter och väntar på att Marie ska hämta upp mig så ska vi dra hem till Mine för middag och förfest. Ska bli kul, sedan drar vi in mot stan för att festa! Yeeeeiiii, det var ett tag sen så det ska bli fuuuun.

Hinner inte blogga mer people, måste börja röra på mig :) Ha en kul lördag ewryyyyyybööödy!!! Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder, yeaaaaah buddy!

                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0