Körkort

God kväll bloggen! Ska strax gå och lägga mig, ska bara läsa lite mer på körkortsboken. Köpte böckerna förra veckan och har nu börjat läsa lite. Hoppas på att kunna ta körkortet till slutet av sommaren, det är mitt mål iaf, så vi får se hur bra jag håller det! HOLD YOUR THUMBS FOR ME :D

Jag har haft en ganska sugig dag, försov mig idag, har försovit mig en gång i veckan sen jag börja jobba. Bra jobbat, verkligen! Resten dagen va sjukt seg, vädret är skit och jaa dagen bara fortsatte i samma visa. Vi hoppas på att morgondagen blir en bättre dag. Ska jobba till 4 och sen ska jag på min kusins studentmottagning, så det blir god mat och tårta förhóppningsvis, kan ju inte bli fel hö hö tjockisen har talat! Happ det var det, nu ska jag läsa och sen sova. FRED

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0