Dreamteam

God kväll! Har precis tagit en dusch och ska strax lägga mig i min fräscha säng. Finns inget bättre :D Har jobbat, tränat och sen hjälpt pappa o tvätta bilen och nu är jag helt slut. Ska försöka lägga mig snart, lyckas verkligen aldrig och sen går jag upp så tidigt, känns som att zombietiderna är här. Sen måste jag även tillägga att pollen is in da house! vilket betyder att jag är transa number one, allt från näsa, till hals till ansikte gör ont/ kliar. Ohhh älskade sommar, ska dra o köpa pollenmedicin asap!! Ajaa nu orkar jag inte vara vaken längre, goood natt mina kära!


                        Vill rekommendera dessa tre till ALLA. Den lilla tipsade Sami mig, och den gör underverk!
                           Shampoo och balsam från Gliss är också så bäst!

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0