Snart fredag

Såg precis att inlägget jag skrev igår aldrig publicerades. Ajaa what to do! Idag är jag helt slut, är så glad att det är fredag imorgon, behöver verkligen vila. Inte för att det blir så mycket vila, är helt fullbokad. Både imon och på lördag så ska jag på studentmottagningar. Och så har jag lovat Nadde att gå på hans match på lördag. Spännande :) Måste bara hitta bra presenter till dem..

Jag har jobbat hela dagen och efter jobbet körde jag ett hårt träningspass med Claudio. Mina armar är hel döda, kan inte ens lyfta på dem för att klia på huvet, fatta hur ont jag kommer att ha imon och överimorgon. HELVETE säger jag bara.  Nu ska jag kolla lite på tv och sen decka. Puss



                            Lite bilder från min kväll med N igår och från idag!
                       
                       
                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0