Catch up

Hallåa där! Ligger här i mitt rum och försöker ta igen alla program som jag missat hela veckan, har inte vart hemma alla kvällar så det blir en hel del tv idag, love it! Tyvärr så krockar några av programmen så vet inte vilken jag ska kolla på, vilket dilemma! Hahah i-lands problem, pinsamt!

Det har varit en lugn helg, hänt med en vän och sen bara vart hemma med familljen, min syster och hennes man + min morbror var på besök igår så det blev en massa mat och snack hela kvällen. Mysigt :) Hade gärna gått ut på stan men sådan lyx finns inte för oss fattiglappar, längtar tills mina pengisar kommer nästa vecka, då jääääklar! Har en hel del to-do stuff: 1. Klippa mig
                      2. Färga håret
                      3. SHOPPA SHOPPA SHOPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
                      4. Åka till min Sami för en liten reunion med tjejerna!

Yeaaah buddy! nu ska jag iaf fortsätta med mitt tv-tittande. Puss*

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0