Quality time

Har haft en riktig seg dag idag, men det var så himla välbehövligt! Har sovit dåligt hela veckan så idag fick jag äntligen sova ut! har bara degat hela dagen, kollat på serier och hängt med the family. Nu har alla dragit ut så det är bara jag och min mammsen kvar så vi bestämde oss för att dra til kista och att gå på bio, vi ska se Ironlady (järnlady, som det heter på svenska, låter så himla töntigt), det ser ut att vara en bra film och mamma ville  verkligen se den så vi håller tummarna :) Ska bli kul, längesen jag gjorde sånt här med min mami! Hörs sen, puss!



                         

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för uppdatering dani! :)

2012-03-04 @ 01:32:28
Postat av: Anonym

underbart håååår!! love it!

2012-03-04 @ 15:31:52
Postat av: samira

så fint!!

2012-03-06 @ 13:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0