Som jag har längtat!

Ska snaaaart gå och lägga mig men tänkte att jag skulle slänga upp ett inlägg innan jag deckar! Jag gör ju verkligen ingenting om dagarna så det känns så ovärt att blogga då, plus att jag inte har en bra kamera, mne jag sparar till en! 

Ska jobba tidigt imon men det är inte det viktiga gott folk, nej, det viktga är att jag får betalt och jag ska shoppaaaa! Det var ett tag sen jag var så här exited faktiskt höhö. Jag är i stort behov av ett par svarta jeans så det är prio number 1. Sen vill jag fylla garderoben med en massa fina våriga/somriga linnen! yeeeeiiii... Men ska försöka att inte gå helt crazy, måste spara mina pengisar inför min kommande Paris resa hihiihi.. Nää nu ska jag sova, vill att det ska vara imorgon nu nu nu!

              
               Årets första glass! Så god, dock gick struten sönder på mitten och jag bet upp en strössel i
                 mitt tandkött, haha, men annars god!

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatering... hahaha

2012-04-12 @ 23:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0