Hej måndag

Ahapp då var vi inne på en ny vecka, jäklar vad tiden går! Känns att det nyss va nyår och nu helt plötsligt är det sommar? Whaaaaaat? Aja hur som helst, har haft världens mysigaste helg, förutom i fredags då jag drack nån shake som ska vara bra för träningen men fick hela mitt huve att snurra så jag fick ligga i sängen hela dagen :(. Men i lördags blev det shopping och Eurovision med trevligt folk och igår drog jag N och lillsyrran ner till sjön, la oss på en brygga och solade i flera timmar. Fick massor med färg (YEEEEIIIII)

Den här veckan är fullspäckad, imorgon är det Jay och Kanye konserten! Ohhh vad jag längtar!!! Onsdag ska jag träffa N innan han åker iväg, torsdag kanske det va timbuktu, fredag är jag bjuden på middag hos en vän och samma sak gäller lördagen + utgång! Wohooo.. Nu måste jag ringa fia, vi håller på att planera en resa utomlands!

                     
                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0