Lovely thursday

Hallååå där bloggis :) Måste bara säga att jag älskar att ha en ledigt så här mitt i veckan, man borde ha det varenda vecka! HELT UNDERBART!!! Kom precis hem från att ha varit på IKEA med N. Vi letade efter lite grejer till hans nya rum. Han flyttar ju snart så det måste handlas in en hel del grejer. Så vi kollade på soffor, hyllor och allt sånt, självklart kollade jag grejer till mig, ohhh jag älskar ju ikea, kan ju inte låta bli!

Nu funderar jag på om jag ska dra ut o jogga eller inte, känns bara så tråkigt att dra ut själv, vill ju inte gå ut ensam. Usch! 

                                 Ingen koppling till texten men ändå, jag och min gulle för ett par månader sen!

                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0