Sega söndag

Hej bloggen! Det är en sån sjukt fin dag och vad gör jag? Jag sitter instängd i mitt rum och kollar på serier och filmer, hur jäkla tråkig får man bli egentligen? Men har ingen lust att göra något heller, vad ska jag säga det har bara varit en riktig skit helg! Aja förhoppningsvis blir det bättre till nästa vecka. Lika bra att vila upp för imon ska man upp och jobba igen. Ohhh kan inte man bara vinna på lotto och vinna några miljoner? Hade ju varit helt underbart! Kanske borde börja spela på lotto då.. Hmm nu skriver jag bara en massa skit. Ska stänga av datorn och göra något vettigt, tror jag ska läsa en bok. Körkortsboken eller en vanlig bok? That is the question!

              
                Efterrätten som pappa gjorde idag! Mumma :) Och så blev det mammas lasagne till varmrätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0