TIPS

Ska gå och lägga mig nu, ska liksom upp om 6 timmar och det känns lite jobbigt. Det är helt sjukt, jag lyckas verkligen aldrig lägga mig tidigt, helt omöjligt! Men innan jag lägger mig ville jag tipsa om en liten grej. Innan jag drog till IKEA idag så var jag på en hårborttagnings klinik i sollentuna, Hair free & beauty. Min arbetskollega har precis öppnat en klinik som bland annat gör permanent hårborttagning, fett reducerar och lite annat. Jag var där idag och gjorde en behandling ( vart på kroppen förblir hemligt hahah) Hur som helst så får alla som uppger mitt namn 30% rabatt på alla behandlingar. Här är länken för alla som är intresserade : http://hairfree-sollentuna.se/

                                   

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0