Reunion

Ohh det är så underbart väder idag! Måste ut och hitta på något :D  Igår hann jag inte blogga, blev super stressigt efter jobbet. Jag slutar 4 och eftersom att tågen är inställda från spånga till bålsta så tar det ju hur lång tid som helst att ta sig hem! Sjuuuuukt jobbigt. Hur som helst så snackade jag med kosan på morgonen och hon sa att hon va i sthlm så vi bestämde oss för att ses. Jag fick stressa hem, byta om, äta och sen dra. Träffade henne  i kista för en mysig fika. Blev tyvärr inte så länge eftersom att hon var tvungen att dra sen men det var verkligen så kul att träffa henne igen, det är så tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra :(

Jag stannade iaf kvar i kista för att vid 9 mötte jag upp mina gamla gymnasiekompisar som jag inte träffat på väldigt länge. Vi drog på bio och kollade på The dictator, inte riktigt en film i min smak, hade inte valt den själv men den var bättre än förväntat. Väldigt rolig, lite jobbig humör och jävligt äcklig haha. Ajaa nu måste jag ut och hitta på något! Puss*

                  
                 
                  Min finaste kosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0