Onsdag.

Heej bloggis! Kom precis hem från att ha varit på en pw med N, det blev hela 40 min runt sjön! Har inte haft en lugn minut på hela dagen. Startade dagen med träning, gick upp halv 6 för att dra tidigare till jobbet o träna i en timme. Försöker gå ner dem sista kilona innan sommaren hahha STRESS, ska göra så i ungefär en månad så får vi se om det ger resultat! Efter jobbet har jag städat, tvättat, läst och nu pw:n. Fan tiden går ju så himla fort man hinner knappt med nått för helt plötsligt är det läggdags! Bläää..

Nu längtar jag bara till helgen, det är ju löning och det betyder bara en sak: SHOPPING. Jag ska dra på en shoppingrunda med N. Woop woop! Nu ska jag duscha och fixa grejerna till imon.Love.

Min goooda sallad igår när jag var i kista :)
                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0