Yeah buddy!

Jag tycker faktiskt att det är jätte tråkigt att vi har lämnat bloggen åt sidan, jag tycker egentligen att det är kul att blogga när man väl är i gång. Men ibland har jag bara inte orken att ta fram datorn och skriva ner mig, jag använder knappt den, nu är det bara mobilen som gäller. Enklare och smidigare. Det är iof ganska skönt att jag inte bloggat dem senaste månaderna, det finns ingenting som jag vill minnas av det som hänt i framtiden. Men jag ska försöka blogga mer nu, vet att jag sagt det flera gånger förut men nu ska jag verkligen försöka, känner att jag vill komma ihåg denna sommar hihihi. Får se om jag får med mig Sami också!

Ska gå och lägga mig nu, måste jobba imon! Idag var det min första dag, ganska... ehmmm.. tråkigt! Det enda jag fick göra från 8 till 4 var att vika papper, intressant, mycket intressant! Vi får väl hoppas att morgondagen blir bättre. Hörs imon :D 

                  Favvo bilden från när jag var i Paris i förra veckan, vi besökte Disneyland!! Kan visa bilder imon :)
                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0